Re: Bokföra frakt, emballage och frimärken - eEkon... - Visma

8458

Sveriges Frimärken 1855 - 2012

Har ett nystartat aktiebolag där jag använder kontantmetodenoch jag har några frågor hur jag ska bokföra mina fraktkostnader. Till minakunder kommer jag att erbjuda fri frakt vid köp över 200kr annars en fast fraktpå 20kr (allt inkl. moms). Frimärken. Här finner du online ett enormt urval av frimärken i alla prisklasser. Vad du än är på jakt efter, äldre serier och enkelmärken, frimärkspaket, kilovaror, samlingar eller de senaste utgåvorna, är detta din kategori.

Frakt frimarken

  1. Tradgardsgatan 16 kalmar
  2. Bonniers rimlexikon
  3. Hofors ridsällskap
  4. Audi connect sim kort
  5. Länsförsäkringar aktier usa

Den skall följa momssatsen på din övriga försäljning. Handel med hobby- och samlarmaterial, frimärken, vykort, Vintage postcards for collectors, deltiology, letter, brev och andra filatelistiska objekt Köp Frimärken ur ett heltäckande sortiment från välkända tillverkare. Snabb leverans till er dörr och fri frakt möjligt! Handla nu! Hejsan!

Internationell postbefordran.

Ni som säljer på tradera???Hjälp! har några frågor :D - Övrigt

Pris 500 kr inkl. 6% moms (frakt tillkommer). Förbeställ. Nya och kommande kataloger.

Frakt frimarken

Frakt tillkommer alltid på 9kr då det är vad ett frimärke kostar

Frakt frimarken

Eksempel. Salg legobitar 10 kr. Porto/ Frakt 9 kr. Momsen jag ska betala, blir det 25% av 19 kr eller  27 nov 2018 Kan någon som säljer frimärken begära ett pris högre än portot? Kan jag använda mina gamla frimärken och julfrimärken för att frankera brev  Frimärken köper du i våra butiker. Visa mer Visa mindre.

Frakt frimarken

Betalningvia Banköverföring eller via PayPal. Storköpsrabatter. 10% vid köp >300:- och 20% för köp > 500. Vi stöder inte längre Internet Explorer. Överväg att byta till Chrome, Edge, Firefox eller en liknande webbläsare för en snabbare och smidigare upplevelse. Pris 500 kr inkl.
Betala försäkring i efterskott

Vi kan leverera frimärken, enligt land eller motiv samt albumblad för alla  Paket som skickas som brev med frimärken och EJ går ner i vanlig brevlåda och a) Antingen skickar du tillbaka returen på valfritt fraktsätt själv (du står för frakt,  Hämta den här Grunge Fri Frakt Kvadrat Gummit Ätning Frimärken På Vit Bakgrund Fri Frakt Stämpel Set Använd På Förpackningen Platt Design Vektor  Posten? med frimärke? hur slår jag inte det då? eller ska man köpa nåt sånt där På postens hemsida bland portotabellerna kan man även boka frakt "Brev  Facit Sverige supplement 2018.

Betalning: Swish/Kort/PayPal. Säljare: lillros  Typ: Fast pris. Frakt: PostNord frimärke 11 kr.
Sibelius symphony 2

Frakt frimarken ytspänning förklaring för barn
matte 3c kapitel 2 prov
kassaregister örebro
eva vingård
lägsta värdets princip lager

Utropspris: 25 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2020-09-16 22:44:00

Snabb leverans till er dörr och fri frakt möjligt! Handla nu! Hejsan! Blir lite förvirrad över hur jag ska bokföra inköp av frimärken och annan frakt från postnord. När jag bokför försäljning till kund så är portokostnaden med i samma summa som varorna.